- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Hlavní náplň činnosti:
Koordinace kontaktních pracovišť v agendě aktivní politiky zaměstnanosti, koordinace uzavírání dohod o poskytování příspěvků v rámci všech nástrojů a opatření APZ.
Koordinace kontaktních pracovišť v agendě podpory zaměstnávání osob se zdravotním postižením a koordinace uzavírání dohod o uznání zaměstnavatele za zaměstnavatele na chráněném trhu práce, o poskytování příspěvků na zřízení pracovního místa pro OZP a na úhradu provozních nákladů.
Koordinace agendy poskytování příspěvků na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením.
Koordinace kontaktních pracovišť a uzavírání dohod v rámci ověřování nových nástrojů a opatření APZ a cílených programů.
Zajištění koordinace a standardizace postupů v agendách APZ a podpory OZP v souladu s platnou metodikou a řídícími akty GŘ a kontrola jednotnosti postupů na kontaktních pracovištích.
Spolupráce a komunikace s příslušným specialistou agendy APZ a OZP na GŘ, účast na poradách metodiků, předávání podnětů a poznatků z praxe.
Zabezpečení rozpracování metodiky GŘ na regionální podmínky, vydávání stanovisek a výklad problematiky na seminářích a poradách.
Podíl na analytické a statistické činnosti, příprava podkladů pro roční zprávy o situaci na trhu práce.
Realizace vnitřních kontrol a monitorovacích návštěv na kontaktních pracovištích.
Poskytování metodické pomoci při provádění vnitřních kontrol, kontrol vnějšími subjekty a auditů.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 9. února 2023 na e-mailovou adresu e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?