- Plný úvazek

Vrchní referent/rada – specialista ESF
projektu „Efektivní služby zaměstnanosti (EFES),“ v Oddělení projektů EU, Odboru zaměstnanosti, Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťuje pravidelný přenos informací o realizovaných projektech mezi jednotlivými pracovišti ÚP ČR v Ústeckém kraji. Spolupracuje při zpětném předávání informací, aktualit, výstupů z projektů a námětů. Spolupracuje na poradenské činnosti u realizovaných projektů v daném regionu (uchazeči, zájemci, zaměstnavatelé, obce a další spolupracující organizace). Spolupracuje při organizaci informačních schůzek pro uchazeče a zájemce o zaměstnání a při zařazování cílových skupin do realizovaných projektů. Spolupracuje při administraci a vyplácení příspěvků poskytovaných v rámci projektů. Připravuje aktuální podklady pro informace veřejnosti, tiskové zprávy, porady apod. Podílí se na zpracování statistik k realizovaným projektům. Pro relevantní pracovníky ÚP ČR realizuje interní školení z oblasti OPZ a aktuálně realizovaných projektů. Při realizaci kazuistických seminářů z oblasti ESF se podílí na moderování a vedení semináře. Zpracovává výstupy z těchto seminářů (zápisu, kauz, případů vhodných do sborníku). V rámci přidělených agend se předpokládá z počátku větší míra pracovních cest v rámci kraje.
Kvalifikační a další požadavky:
Bližší podrobnosti k volné pracovní pozici naleznete na portálu mpsv.cz – Kariéra na ÚP ČR
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 21. ledna 2019, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2019/3663–78099813“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?