Odborný pracovník APZ ID 11004040

Jablonec nad Nisou
33.280 – 35.770 Kč

Hlavní náplň činnosti:

  • Příjem žádostí o povolení zaměstnání cizinců (krátkodobé zaměstnání, sezónní práce).
  • Vedení správního řízení včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů

(např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování,
kontrola a oprava zřejmých nesprávností) ve věci vystavení a vydání rozhodnutí.

  • Vedení evidence sdělení o nástupu nebo ukončení pracovněprávního vztahu cizince v

ČR v souvislosti s krátkodobým zaměstnáním.

  • Komunikace s účastníky správního řízení.
  • Spolupráce se správními úřady a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů

včetně poskytování součinnosti oprávněným orgánům veřejné správy, soudům a
orgánům činným v trestním řízení.

Kvalifikační a další požadavky:

  • minimálně vyšší odborné vzdělání (DiS.)
  • dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
  • znalost správního řádu výhodou
  • dobrá znalost českého jazyka
  • komunikační dovednosti, profesionální vystupování
  • schopnost týmové práce
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost
  • odolnost vůči stresu, schopnost pracovat v zátěži
  • svéprávnost
  • dobrý zdravotní stav
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství

státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění
předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě

Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za jinou omluvenou nepřítomnost) se
zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v
platném znění)

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
  • odměny k životním a pracovním výročím
  • příspěvek na stravování

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. listopadu 2025 na e-mailovou adresu
e-mail přes odpovědní formulář

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | Bedřichov, Špindlerův Mlýn Bedřichov, Špindlerův Mlýn
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 4. listopadu
HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | Bedřichov, Špindlerův Mlýn Bedřichov, Špindlerův Mlýn
  • 33 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká pošta, s.p., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Ing. Petr Čacký, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Delirest services s.r.o., Golden Anie s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., ARCgroup s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Louda Auto a.s., HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s., Modivo Czech, s.r.o., Globus ČR, v.o.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Celník / Celnice, Dispečer / Dispečerka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Speditér / Speditérka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Údržbář / Údržbářka, Zahradník / Zahradnice, Pracovník / pracovnice ve službách, Obchodní manažer / manažerka, Trenér / Trenérka, Recepční, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Turnov, Liberec, Celá ČR, Jablonec nad Jizerou, Frýdlant, Liberec XXX-Vratislavice nad Nisou, Liberec, Bedřichov, Špindlerův Mlýn, Semily

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

kulturní na dobu určitou