Administrativní podpora (m/ž)
- Ústí nad Labem
- O2 Czech Republic a.s.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Ústí nad Labem Zobrazit na mapě |
Firma | Úřad práce České republiky |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | 23.390 – 34.370 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Služební působiště v Mostě, ID 11009857
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Pracovník zajišťuje v přidělené oblasti realizaci projektových aktivit. Odpovídá především za přímou realizaci jednotlivých aktivit. Jde zejména o realizaci rekvalifikací, poradenských aktivit
a zprostředkování zaměstnání. Ve spolupráci s oddělením Zprostředkování se podílí na výběru účastníků projektu a jejich následné zapojení do konkrétních projektových aktivit. V případě zprostředkování zaměstnání, zajišťuje účastníkům možnou pracovní asistenci. Poskytuje odborné poradenství a konzultace zaměstnavatelům související se zaměstnáváním účastníků projektu
a realizací projektových aktivit. Pracovník je odpovědný za vedení projektové dokumentace vztahující se k práci s jednotlivými účastníky v projektových aktivitách. Zajišťuje administraci
a vyplácení přímé podpory účastníkům. Dle pokynů zabezpečuje přenos informací mezi zapojenými místními subjekty (NNO, samospráva, zaměstnavatelé) a realizátorem projektu. Při své práci úzce spolupracuje s odbornými pracovníky Úřadu práce ČR na příslušném pracovišti a s ostatními členy realizačního týmu. O výsledcích práce s účastníky zpracovává v dané struktuře pravidelné reporty, které předkládá manažerovi projektu nebo jím určené osobě. Zadává data z realizace projektu do informačních systémů a databází.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou s trváním
do 31. prosince 2023, po dobu realizace projektu „Šance na práci v Ústeckém kraji“ s reg. č.: CZ.03.01.01/00/22_023/0001309.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. květen 2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 29. března 2023, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem,
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/30152–78099813“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Více informací: www.uradprace.cz/web/cz/-/vrchni-referent-rada-odborny-pracovnik-sance-krp-usti-nad-labem-misto-vykonu-most-29–03–2023
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
Jste rodičem na mateřské dovolené a chcete si přivydělat prací či brigádou? Poradíme vám, na jaké nabídky se zaměřit, kde a jak hledat, jak na pohovoru uspět.
Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.
Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Stane se to velkému množství zaměstnanců – musíte k lékaři, který nemá volno brzy ráno nebo pozdě večer, musíte tedy lékaře navštívit ve své pracovní době. Ukážeme vám, co říká zákoník práce na téma návštěva lékaře v pracovní době. Zákoník práce a propustka k lékaři? Věděli jste, že zákoník práce nezná pojem propustka k lékaři? Abyste věděli o propustkách všechno, ukážeme vám, co by měla propustka k lékaři obsahovat.
Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.
Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje