- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Kontakt: Levová Alena Mgr.
Karlovy Vary, místo výkonu práce Toužim
Hlavní náplň práce:
"Zajišťování agendy při poskytování dávek pomoci v hmotné nouzi.
"Poskytování poradenství v oblasti dávek pomoci v hmotné nouzi.
"Zajišťování výplaty dávek pomoci v hmotné nouzi včetně přijímání, zakládání a vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů včetně ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení
Kvalifikační a další požadavky:
"Minimálně ukončení střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo VOŠ .
"Praxe v oblasti státní správy – výhodou
"Vynikající komunikační schopnosti- schopnost jednat s klienty v problémových situacích, odolnost vůči stresu
"výborná znalost na PC
"Psychická odolnost, samostatnost, pečlivost a důslednost
"Svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Pracovní podmínky:
"platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy ( 9. PT), po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci
"pružná pracovní doba – plný úvazek
"předpokládaný nástup červen 2019
"pracovní poměr na dobu určitou zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 28.5.2019 včetně na e-mailovou adresu e-mail přes nebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky- Mgr. Alena Levová
kontaktní pracoviště Karlovy Vary
Závodní 385/98 , 36001 Karlovy Vary
Nedoložením výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení u účasti na výběrovém řízení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?