- 15 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
SPECIALISTÉ DÁVEK HMOTNÉ NOUZE
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
POŽADUJEME: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, znalost zákona o pomoci
v hmotné nouzi a navazujících předpisů, praxe v oblasti dávek pomoci v hmotné nouzi výhodou,
výborná uživatelská znalost práce s PC (MS Office – Word, Excel), komunikační dovednosti – schopnost jednat s klienty v problémových situacích, odolnost vůči stresu, práce v terénu,
samostatnost, pečlivost, důslednost, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost,
řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič/ka – výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi, zpracování
a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze, vedení správního řízení
ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi, vyřizování korespondence týkající se součinnostních dotazů, archivace písemností.
NABÍZÍME: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím.
PRVNÍ KONTAKT: v případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 3. dubna 2023 na e-mailovou adresu
e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?