- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes
Praxe ve vedení mzdového účetnictví a personalistiky min. 2 roky.
Znalost práce s PC a internetem, schopnost rychle se orientovat ve změnách předpisů.
Požadujeme samostatnost, pečlivost, znalost daňových zákonů nutných pro zpracování mezd a personalistiky, znalost problematiky pojistného, dobrou orientaci v zákoníku práce a dalších zákonech vztahujících se k zaměstnávání, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu vzdělávat se.
Uvítáme alespoň částečnou znalost AJ nebo NJ a zkušenosti s prací v daňové nebo účetní kanceláři.
Zaměstnanecké výhody: Pružná pracovní doba, odborná školení, občerstvení a stravování, zaměstnanecké benefity, pracovní smlouva na dobu určitou s výhledem na prodloužení na dobu neurčitou.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.