Obchodní manažer/ka

Olomouc
25.000 – 50.000 Kč

Hledáme OBCHODNÍHO MANAŽERA / MANAŽERKU (B2B)

Kdo jsme
Jsme tým obchodníků, projektových manažerů, grafiků, videoprodukčních a IT specialistů.
Spojujeme farmacii, vzdělávání a moderní technologie – vytváříme interaktivní 3D prezentace, virtuální kongresy a komunikační kampaně pro naše partnery z oblasti zdravotnictví a farmacie.
A právě teď hledáme B2B obchodního manažera, který chce s námi posouvat hranice firemní komunikace.

Co bude tvoje náplň práce

  • příprava a realizace B2B obchodních jednání
  • každodenní telefonická akvizice, domlouvání a vedení schůzek
  • práce s CRM systémem, analýzy a reporting
  • prezentace portfolia společnosti u nových i stávajících klientů
  • příprava obchodních nabídek a návrh řešení na míru
  • spolupráce s projektovým, grafickým a produkčním týmem
  • tvorba komunikačních a strategických kampaní
  • účast na kongresech, sympoziích a firemních eventech

Co bys měl/a mít

  • zkušenost s B2B obchodem nebo silnou chuť se to naučit
  • samostatnost, spolehlivost a schopnost sebeřízení
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost jednat s managementem i na vrcholové úrovni
  • pozitivní přístup a týmového ducha
  • znalost MS Office, Canva; orientace v AI nástrojích výhodou
  • angličtina je výhodou, ne nutností

Podmínky spolupráce

  • práce na plný úvazek
  • smlouva na dobu neurčitou po zapracování / se zkušební lhůtou
  • pracoviště: Olomouc

Co nabízíme

  • možnost reprezentovat technologicky progresivní firmu s originálními projekty
  • přístup k moderním nástrojům, AI a 3D technologiím
  • prostor pro osobní i profesní růst
  • férové ohodnocení podle výsledků
  • přátelský, energický tým a otevřenou firemní kulturu
  • účast na odborných akcích a konferencích
  • měsíční/roční obchodní prémie za plnění prodejních cílů;
  • mobilní telefon, notebook;
  • vzdělávací kurzy;
  • profesní koučink a trénink na pozici.

Chceš být u projektů, které mění způsob, jak firmy komunikují se svými partnery?
Pošli nám krátké info o sobě a proč by tě tahle pozice bavila – ozveme se ti.

První kontakt POUZE e-mailem nebo telefonicky po – pá 9:00 – 15:00.

Sídlo firmy

Health communication s.r.o.
náměstí 14. října 1307/2
150 00 Praha

IČO: 29019486
Datová schránka: hnnzxtq
Další informace:
GPS: 50.073350158501,14.40604482558,
S-JTSK: -743994.39 -1044466.65, RUIAN: 22088580

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
Old House Capital, a.s. | Old House Capital, a.s. | Olomouc Olomouc
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
Arcibiskupství olomoucké | Arcibiskupství olomoucké | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 4. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Jan Holínka, EVROPA services Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Rodina Koláčkova s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Old House Capital, a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., VAŠE SLUNCE a.s., ARCgroup s.r.o., Arcibiskupství olomoucké, Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Lékárník, Farmaceut / Lékárnice, Farmaceutka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Energetik / Energetička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Celá ČR, Velká Bystřice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

koučink na dobu neurčitou měsíční zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT