- 46 700 – 49 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Na čem budete pracovat:
" Koordinace aktivit v týmu a podpora řízení instalací osvětlení (zajištění materiálu, prací a realizace)
" Podpora plánování instalací
" Nastavení priorit a dodržování termínů
" Úzká spolupráce s kolegy z technického oddělení, obchodu, výroby a administrativy
" Komunikace s koncovým klientem a dodavatelskými firmami
" Objednávky materiálu a služeb související se zajištěním samotné instalace (plošiny, revizní technici, řídící systémy osvětlení a další)
" Spolupráce se skladem – pokyn k výdeji materiálu
" Spolupráce na přípravě nabídek s obchodním týmem
" Kontrola vynakládání finančních prostředků na instalaci
" Podpora BOZP v rámci instalací (zajišťování školení, BOZP pracovních pomůcek, atd.)
" Evidence projektů a související dokumentace – podpora při zavedení projektového řízení v rámci nového firemního ERP systému
" Podpora při zavádění nových procesů a řízení ve firmě
" Vyhodnocování stavu projektu v čase, reporting
Co od vás očekáváme:
" Min. SŠ vzdělání zakončené maturitou
" Samostatný a proaktivní přístup k práci
" Chuť se učit nové věci
" Technické myšlení
" Zkušenost s projektovým řízením – není podmínkou
" Pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, týmový hráč
" Dobré komunikační schopnosti
" Pracovní flexibilita (nejedná se o směnný provoz)
" Řidičský průkaz sk. B – občasné pracovní cesty v rámci ČR
Kontakt Po – Pá 8:00 – 16:00 hod. telefonicky nebo e-mailem viz výše.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.