- 46 000 – 57 000 Kč
- Plný úvazek
pozice: Technický projektový manažer/ka ( projekty elektromechanických průmyslových instalací )
Nástup: 1.1.2025 do 1.1.2026
Mzda: 55000,– až 80000,– Kč
Kontakt: Lucie Zápotočná, email: e-mail přes
Hlavní náplň práce:
Plánování a realizace projekt:
o Vypracovávání podrobných projektových plánů nastiňujících rozsah, cíle, časové plány a alokaci zdrojů pro elektromechanické instalace
o Koordinace s mezifunkčními týmy při definování specifikací projektu a výstupů
o Monitoruje průběh projektu a upravujte plány podle potřeby tak, aby byly splněny cíle projektu
Řízení rozpočtu:
o Příprava a řízení rozpočtů projektů, zajišťuje dodržování finančních cílů.
o Provádí analýzu nákladů a poskytuje zúčastněným stranám prognózy týkající se výdajů na projekt
Komunikace se zainteresovanými stranami:
o Je primární kontaktní bod pro klienty, dodavatele a interní týmy během celého životního cyklu projektu
o Organizuje pravidelné schůzky, kde informuje o stavu projektu, řeší aktuální problémy a snaží se sladit očekávání stran
Risk managment:
o Identifikuje potenciální rizika projektu a vypracovává strategie, aby se minimalizoval dopad na výsledky projektu
o Během instalačních procesů zajišťuje shodu s bezpečnostními předpisy a instalačními standardy
Team Leadership:
o Vedení projektových týmů, poskytování poradenství, podpory a motivace k zajištění vysokého výkonu
o Dohlíží na práci dodavatelů a subdodavatelů a zajišťuje dodržování standardů kvality
Dokumentace a reporting:
o Vedení komplexní projektové dokumentace včetně smluv, reportů a změnových zakázek
o Příprava a prezentace aktuálního stavu projektu a závěrečné zprávy zainteresovaným stranám a vrcholovému vedení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?