- 34 000 – 39 995 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: zpracování běžné účetní agendy v souladu s platnou legislativou, evidence a kontrola faktur, pokladních dokladů a bankovních výpisů, příprava podkladů pro daňové přiznání, spolupráce s auditory, daňovými poradci a orgány státní správy, samostatné vykonávání svěřených úkolů, spolupráce při zpracování účetních závěrek a reportů
POŽADUJEME: minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru , minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici , pokročilá znalost podvojného účetnictví, přehled ve mzdové, pracovně-právní a související legislativě, znalost systému SAP výhodou, analytické myšlení a schopnost řešit problémy – výborné komunikační dovednosti, smysl pro pečlivost a přesnost, schopnost pracovat samostatně i v týmu
NABÍZÍME: 13. plat, dotované stravování, 25 dní dovolené, příspěvky na důchodové a životní pojištění
KONTAKT: e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.