- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Pro vyhledávání nových obchodních příležitostí a plánování a řízení projektů pro určitou lokaci hledáme pracovitého a odpovědného kolegu nebo kolegyni, který je schopen vysoké míry organizace a koordinace práce doplněné obchodními dovednostmi a příjemným a profesionálním vystupováním. Hlavním předpokladem není zkušenost v našem oboru, ale dovednost a chuť organizovat a plánovat nejefektivnější možná řešení, operativně rozhodovat a smysluplně tvořit a produkovat kvalitní a kreativní práci za účasti osobní vynikající pracovní morálky. Nezbytnými vlastnostmi vhodného kandidáta je schopnost vytváření dobrých partnersko-obchodních vztahů, kreativita, sebereflexe a vytrvalost. Předpokladem každého zájemce je minimálně výše uvedené, stejně jako praxe a znalost standard. požadavků dnešní doby: znalost práce na PC, řidičský průkaz… atd. Důležitým požadavkem je velmi dobrá úroveň znalosti minimálně jednoho světového jazyka (EN, DE, FR, IT, ŠP), Time-management, základní technické znalosti, kreativita a vysoké pracovní nasazení. Každého ze zájemců předem žádáme, aby se velmi podrobně seznámil s náplní práce společnosti i s jejím výrobním programem na našich webových stránkách www.unibon.cz, kde zcela jistě získá o náplni společnosti lepší přehled. Podmínky ohodnocení a spolupráce budou předmětem osobního pohovoru.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.