- 29 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
místo výkonu práce : Krnov, Čsl. armády 27a
Co bude Vaší náplní práce?
" Zajišťování podpůrných aktivit jednatele
" Příprava podkladů pro jednání, příprava statistik, prezentací apod.
" Asistenční servis při jednáních
" Zápis z porad a valných hromad
" Administrativní agenda
" Torba smluvních písemností
" Samostatné vyřizování organizačních úkolů dle dispozic jednatele
" Řešení dalších operativních úkolů
Co od Vás očekáváme?
" VŠ ekonomického směru
" Řidičský průkaz sk. B
" Znalost anglického jazyka podmínkou
" Práci s PC na výborné úrovni
" Praxi na obdobné pozici min. 2 roky
" Orientaci v účetních dokumentech (výsledovka, rozvaha)
" Zkušenosti s nastavováním procesů a jejich kontroling
" Analytické myšlení
" Vysokou míru samostatnosti a spolehlivosti
" Umění řešit problémy, plánovat a organizovat činnosti
" Flexibilitu, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu
" Schopnost spolupráce, výborné komunikační dovednosti
" Příjemné vystupování
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky 25.000 – 40.000,– Kč
Na co se můžete těšit?
" Perspektivní pozici ve stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející se společnosti
" Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
" Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
Místo pracoviště: Krnov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Z : 8.1.2019 A : 19.7.2018 A : 14.8.2018

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.