- 34 000 – 42 500 Kč
- Plný úvazek
Náplň pracovní činnosti: kontrolovat a zpracovávat účetní doklady pro účetní;
Požadujeme: znalost podvojného účetnictví MS Office (hlavně word, excel) na uživatelské úrovni , samostatnost, pečlivost, zdravě komunikativní (písemně i ústně, s interními i externími zákazníky), ochotná/ý dále se vzdělávat, schopná/ý pracovat pod časovým tlakem;
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí – fajn kolektiv, klimatizovanou společnou kancelář pro 5 lidí, zajímavou a různorodou práci, možnost dále se vzdělávat po odborné stránce, pracoviště Nymburk, nástup – ihned nebo dohodou, vhodné i pro absolventy, občerstvení na pracovišti, stravenky, notebook…
Kontaktujte nás e.mailem nebo telefonicky Po-Pá v době od 8:00 – 17:00 hod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.