- 50 000 Kč
- Plný úvazek

z: 4.4.2018, a:4.5.2018, ASB SQUASH je společnost zabývající se výrobou a montáží squashových kurtů, které expeduje do celého světa – výroba stěn squashových kurtů, výroba a montáž sportovních podlah, prodej, dodávka a montáž squashových kurtů po celém světě, kompletace materiálu pro squashové kurty, jejich expedice a montáže v zahraničí, renovace zděných squashových kurtů
Náplň práce asistentky – pomocné účetní:
Příprava a tisk stavebních deníků a předávacích protokolů pro zahraniční montáže. Zajišťování ubytování pro montéry. Zajišťování letenek a trajektů. Zajišťování víz. Zajišťování cestovních pojištění pro montéry. Skenování dokumentů po návratu z montáže a jejich ukládání do databáze.
Skenování, třídění a účtování přijatých faktur. Evidence docházky. Stravenky. Evidence a výpočty spotřeb vozidel. Evidence a účtování tuzemských pracovních cest
Zajišťování reklamních předmětů. Marketingové činnosti. Příprava konferencí a seminářů. Nákupy občerstvení a kancelářských potřeb.
Požadované vzdělání, odborné znalosti a dovednosti:
Vzdělání VŠ/SŠ ekonomického směru. Praxe a zkušenosti na obdobné pozici ve výrobní firmě výhodou. Komunikativní znalost AJ podmínkou. Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet), znalost programu Helios Orange výhodou. Vysoké pracovní nasazení a flexibilita. Řidičský průkaz skupiny B
Osobní požadavky:
Schopnost týmové spolupráce. Komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti. Rozhodnost, důslednost a objektivita. Ochota přejímat odpovědnost a nést riziko. Ochota dále se vzdělávat. Flexibilita
Datum nástupu:
Datum nástupu dle vzájemné dohody, předpoklad od 1.5.2018
Nástupní mzda:
V závislosti na praxi a splnění požadavků 24 000 – 27 000 Kč + prémie
Další růst mzdy po ukončení zkušební doby v návaznosti na prokázané schopnosti a dosažené výsledky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?