Úředník Odboru dopravy MěÚ Semily - referent/ka registru řidičů

Semily
29.120 – 33.220 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Semily hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Kvalifikační požadavky:
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou

Další předpoklady:
praxe v oboru a zkouška odborné způsobilosti výhodou
praxe ve státní správě či samosprávě vítána
dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE – Word, Excel, Internet)
ochota dále se vzdělávat
flexibilita a spolehlivost
výborné komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatnost
řidičský průkaz skupiny B

Pracovní náplň:

  • Posuzování podmínek pro vydávání řidičských průkazů, průkazů profesní způsobilosti řidiče a paměťových karet řidiče vozidel a servisních paměťových karet, komplexní zajišťování agendy řidičských průkazů, vedení správního řízení ve věcech udělení a rozšíření řidičského oprávnění, jeho podmínění, omezení a pozastavení, vedení registru řidičů včetně problematiky bodového systému, vydávání dat z registru řidičů, vydávání průkazů profesní způsobilosti řidiče, vydávání paměťových karet do digitálního tachografu, vyřizování žádostí o informace.

Nabízíme:

  • možnost získání služebního bytu
  • práci v dobrém kolektivu
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny sociálního volna
  • zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravné, penzijní připojištění, sportovní aktivity, dovolenou
  • podpora profesního rozvoje
  • zázemí stabilního zaměstnavatele

Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka)
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením – doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti

Podání přihlášek do výběrového řízení:
Lhůta pro podání přihlášek končí 22.08.2025 do 12.00 h.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení je 26.08.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem.

Podání přihlášky v listinné podobě:
Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením „VŘ – odbor dopravy Neotvírat!“ na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily.
Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem.
Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech – pondělí, středa 8:00 – 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 – 14.00 h.
Podání přihlášky elektronicky:
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky – datová schránka města Semily: d36bywp.
Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji město Semily obdrželo nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Do předmětu datové zprávy uveďte „VŘ – odbor dopravy – Neotvírat!“.
Zákonem požadované přílohy k přihlášce (originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence rejstříku trestů a ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání) musí být autorizovaně konvertovány, nebo doloženy v listinné podobě.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Red Rider s.r.o. | Red Rider s.r.o. | Liberec Liberec
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
Město Nýřany | Město Nýřany | Plzeň Plzeň
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. června
Město Rožnov pod Radhoštěm | Město Rožnov pod Radhoštěm | Rožnov pod Radhoštěm Rožnov pod Radhoštěm
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
Ametek elektromotory, s.r.o. | Ametek elektromotory, s.r.o. | Náchod Náchod
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Návrat, o.p.s., G & P Quality Management s.r.o., JCOS s.r.o., PECR - Apartments hotel s.r.o., Lázně Bělohrad a.s., Red Rider s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., PPL CZ s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, První novinová společnost a.s., 21 Consult Group s.r.o., Česká spořitelna, a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, O2 Czech Republic a.s., TECMAPLAST CZ, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Operátor / operátorka expedice, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Vedoucí poštovního provozu, Bankovní specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Mediální asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Specialista / specialistka ve službách, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Mistr / Mistrová, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Liberec, Jablonec nad Nisou, Celá ČR, Pec pod Sněžkou, Lázně Bělohrad, Turnov, Jičín, Liberec I-Staré Město, Liberec, Kněžnice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto