Úředník Odboru dopravy MěÚ Semily - referent/ka registru řidičů

Semily
29.120 – 33.220 Kč

Kvalifikační požadavky:
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou

Další předpoklady:
praxe v oboru a zkouška odborné způsobilosti výhodou
praxe ve státní správě či samosprávě vítána
dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE – Word, Excel, Internet)
ochota dále se vzdělávat
flexibilita a spolehlivost
výborné komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatnost
řidičský průkaz skupiny B

Pracovní náplň:

  • Posuzování podmínek pro vydávání řidičských průkazů, průkazů profesní způsobilosti řidiče a paměťových karet řidiče vozidel a servisních paměťových karet, komplexní zajišťování agendy řidičských průkazů, vedení správního řízení ve věcech udělení a rozšíření řidičského oprávnění, jeho podmínění, omezení a pozastavení, vedení registru řidičů včetně problematiky bodového systému, vydávání dat z registru řidičů, vydávání průkazů profesní způsobilosti řidiče, vydávání paměťových karet do digitálního tachografu, vyřizování žádostí o informace.

Nabízíme:

  • možnost získání služebního bytu
  • práci v dobrém kolektivu
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny sociálního volna
  • zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravné, penzijní připojištění, sportovní aktivity, dovolenou
  • podpora profesního rozvoje
  • zázemí stabilního zaměstnavatele

Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka)
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením – doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti

Podání přihlášek do výběrového řízení:
Lhůta pro podání přihlášek končí 22.08.2025 do 12.00 h.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení je 26.08.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem.

Podání přihlášky v listinné podobě:
Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením „VŘ – odbor dopravy Neotvírat!“ na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily.
Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem.
Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech – pondělí, středa 8:00 – 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 – 14.00 h.
Podání přihlášky elektronicky:
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky – datová schránka města Semily: d36bywp.
Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji město Semily obdrželo nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Do předmětu datové zprávy uveďte „VŘ – odbor dopravy – Neotvírat!“.
Zákonem požadované přílohy k přihlášce (originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence rejstříku trestů a ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání) musí být autorizovaně konvertovány, nebo doloženy v listinné podobě.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

1ku1 s.r.o. | 1ku1 s.r.o. | Liberec VI-Rochlice, Liberec Liberec VI-Rochlice, Liberec
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
Silnice LK a.s. | Silnice LK a.s. | Rýnovice, Jablonec nad Nisou Rýnovice, Jablonec nad Nisou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Profesní komora sociálně-právní ochrany dětí, z.s. | Profesní komora sociálně… | Mnichovo Hradiště Mnichovo Hradiště
  • 26 680 – 38 570 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | Bedřichov, Špindlerův Mlýn Bedřichov, Špindlerův Mlýn
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Město Nýřany | Město Nýřany | Plzeň Plzeň
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. června
Město Rožnov pod Radhoštěm | Město Rožnov pod Radhoštěm | Rožnov pod Radhoštěm Rožnov pod Radhoštěm
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
Ametek elektromotory, s.r.o. | Ametek elektromotory, s.r.o. | Náchod Náchod
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AicansoCall SE, 1ku1 s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, fischer EAST center s.r.o., C.S.CARGO a.s., Česká spořitelna, a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Silnice LK a.s., Česká pošta, s.p., CONSULTOUR s.r.o., Profesní komora sociálně-právní ochrany dětí, z.s., 21 Consult Group s.r.o., HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Sociální pracovník / pracovnice, Kouč / Koučka, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Liberec, Liberec VI-Rochlice, Liberec, Jičín, Turnov, Nová Paka, Valdické Předměstí, Jičín, Celá ČR, Rýnovice, Jablonec nad Nisou, Jablonec nad Jizerou, Mnichovo Hradiště, Bedřichov, Špindlerův Mlýn

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto