- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Náplň práce: zajišťování odborné agendy státní správy na úseku registru řidičů, zejména odborné zpracování rozhodnutí o odnětí a navrácení řidičského oprávnění, řízení o bodovém hodnocení řidičů a vedení registru řidičů.
Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (9. platová třída) + osobní příplatek po zapracování.
Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost.
Znalost systému „VITA“ (evidence přestupků) znalost programu „VERA Spisová služba“, znalost systému „ELIŠKA“ (informační systém centrálního registru řidičů), znalost obecně závazných právních předpisů a zkouška odborné způsobilosti výhodou.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, možnost trvalého vzdělávání, podporu profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, školení, semináře, kurzy), příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří a další benefity.
Písemné přihlášky zasílejte do 1.10.2025 na adresu: Město Rakovník, Husovo nám. 27, 269 18 Rakovník.
K písemné přihlášce přiložte životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, čestné prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. další doklady prokazující splnění výše uvedených požadavků.
Více informací na www.mesto-rakovnik.cz (úřední deska)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.