Úředník odboru obvodní stavební úřad MěÚ Semily (m/ž)

Semily
29.120 – 33.220 Kč

Kvalifikační požadavky:
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou

Další předpoklady:
znalost fungování veřejné správy, vč. legislativy (správní řád, stavební zákon, zákon o správních poplatcích)
dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE – Word, Excel, Internet)
schopnost analyticky myslet a přesně vyhodnocovat situace
ochota dále se vzdělávat, aktivní přístup
výborné komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatnost, dobrý písemný projev
znalost regionu
řidičský průkaz skupiny B

Pracovní náplň:

  • činnost sekretariátu odboru (zajišťování konverzí dokumentů, skenování, kopírování, práce spojené s příchozí a odchozí poštou stavebního úřadu)
  • příprava podkladů pro výkon agendy stavebního úřadu včetně vedení a vybírání správních poplatků
  • vedení spisovny stavebního úřadu

Nabízíme:

  • možnost získání služebního bytu
  • práci v dobrém kolektivu
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny sociálního volna
  • zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravné, penzijní připojištění, sportovní aktivity, dovolenou

pracovní pozice vhodná pro absolventy

Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka)
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením – doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti

Podání přihlášek do výběrového řízení:

Lhůta pro podání přihlášek končí 02.06.2025 do 12:00 h.
Termín konání výběrového řízení je 05.06.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem.
Podání přihlášky v listinné podobě:
Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením „VŘ – stavební úřad – Neotvírat!“ na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily.

Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem.
Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech – pondělí, středa 8:00 – 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 – 14.00 h.
Podání přihlášky elektronicky:
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky – datová schránka města Semily: d36bywp.
Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji město Semily obdrželo nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Do předmětu datové zprávy uveďte „VŘ – stavební úřad – Neotvírat!“.
Zákonem požadované přílohy k přihlášce (originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence rejstříku trestů a ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání) musí být autorizovaně konvertovány, nebo doloženy v listinné podobě. Pokud byl výpis z evidence rejstříku trestů vyhotoven elektronicky (do Vaší datové schránky), je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT).

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

PECR - Apartments hotel s.r.o. | PECR - Apartments hotel s.r.o. | Pec pod Sněžkou Pec pod Sněžkou
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 22 980 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. března
Tananun Kombercova | Tananun Kombercova | Dolní Břežany Dolní Břežany
  • do 21 300 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 4. května
XION s.r.o. | XION s.r.o. | Brno Brno
  • do 22 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 3. května
Legend Destination s.r.o. | Legend Destination s.r.o. | Písnice, Praha Písnice, Praha
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. května
Pilifi, s.r.o. | Pilifi, s.r.o. | Fryšava pod Žákovou horou Fryšava pod Žákovou horou
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 1. června
VAG s.r.o. | VAG s.r.o. | Hodonín Hodonín
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
MICROWARE (tm), s.r.o. | MICROWARE (tm), s.r.o. | Praha Praha
  • 38 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 1. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., Návrat, o.p.s., O2 Czech Republic a.s., TECMAPLAST CZ, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Lázně Bělohrad a.s., fischer EAST center s.r.o., JCOS s.r.o., PECR - Apartments hotel s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., PPL CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ARCgroup s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Louda Auto a.s., Modivo Czech, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s., První novinová společnost a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Vedoucí poštovního provozu, Bankovní specialista / specialistka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Fotograf / Fotografka, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Online marketing, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Jablonec nad Nisou, Liberec, Liberec I-Staré Město, Liberec, Kněžnice, Celá ČR, Lázně Bělohrad, Nová Paka, Pec pod Sněžkou, Špindlerův Mlýn, Liberec XXX-Vratislavice nad Nisou, Liberec, Turnov, Jičín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto