- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Dosažené vzdělání v některém z uvedených bodů:
Další předpoklady:
znalost legislativy (státní správa a samospráva)
dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE – Word, Excel, Internet)
schopnost analyticky myslet a přesně vyhodnocovat situace
aktivní přístup, ochota dále se vzdělávat
komunikační schopnosti, psychická odolnost
předpoklady k týmové spolupráci, časová flexibilita
znalost regionu
řidičský průkaz skupiny B
Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka)
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením – doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
Podání přihlášek do výběrového řízení:
Lhůta pro podání přihlášek končí 09.10.2025 do 12.00 h.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení je 14.10.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem.
Bližší informace Vám podá vedoucí odboru sociálních věcí Bc. Radka Andrlová tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail přes .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.