- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Nástup je možný ihned nebo dohodou. Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis, email:
. Budeme se těšit! Pracovní doba: pružná pracovní dobaPřicházíme se zajímavou pracovní příležitostí pro společnost MAPO finance s.r.o. Baví Vás administrativa a rádi pracujete v týmu? Potřebujete za sebou vidět výsledky a před sebou možnost se posouvat? Začněte u nás na pozici fakturanta.
Pracovní náplń: příprava prvotních podkladů pro zpracování faktur a účetnictví, zpracování a evidence daňových dokladů, zpracování faktur, fakturace a likvidace faktur, spolupráce při uzávěrkách, administrativní činnost, spolupráce s kolegy/kolegyněmi z ostatních oddělení.
Požaduje: SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook), znalost programu ESO výhodou, chuť do práce, spolehlivost, zodpovědnost, ochota vzdělávat se
Nabízíme: zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti, která se věnuje oblasti zdravotnictví, kolem sebe budete mít přátelské kolegy a kolegyně, kteří Vám vždy rádi pomohou, pracujeme v režimu pružné pracovní doby v příjemném pracovním prostředí, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době, benefit ELA – Employer Life Assistant (tým špičkových specialistů Vám poskytne kompletní podporu v následujících oblastech: Psychologie, Finanční koučink, IT Asistence, Právo a mediace a Zdravý životní styl), slevy u O2, Škoda Auto a mnoha dalších partnerů, občerstvení na pracovišti, podporu dalšího vzdělávání a profesního rozvoje.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?