- 55 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Nástup je možný ihned nebo dohodou. Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis, email: . Budeme se těšit! Pracovní doba: pružná pracovní doba
Přicházíme se zajímavou pracovní příležitostí pro společnost MAPO finance s.r.o. Baví Vás administrativa a rádi pracujete v týmu? Potřebujete za sebou vidět výsledky a před sebou možnost se posouvat? Začněte u nás na pozici fakturanta.
Pracovní náplń: příprava prvotních podkladů pro zpracování faktur a účetnictví, zpracování a evidence daňových dokladů, zpracování faktur, fakturace a likvidace faktur, spolupráce při uzávěrkách, administrativní činnost, spolupráce s kolegy/kolegyněmi z ostatních oddělení.
Požaduje: SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook), znalost programu ESO výhodou, chuť do práce, spolehlivost, zodpovědnost, ochota vzdělávat se
Nabízíme: zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti, která se věnuje oblasti zdravotnictví, kolem sebe budete mít přátelské kolegy a kolegyně, kteří Vám vždy rádi pomohou, pracujeme v režimu pružné pracovní doby v příjemném pracovním prostředí, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době, benefit ELA – Employer Life Assistant (tým špičkových specialistů Vám poskytne kompletní podporu v následujících oblastech: Psychologie, Finanční koučink, IT Asistence, Právo a mediace a Zdravý životní styl), slevy u O2, Škoda Auto a mnoha dalších partnerů, občerstvení na pracovišti, podporu dalšího vzdělávání a profesního rozvoje.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.