- 27 000 – 33 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

NÁPLŇ PRÁCE: přímá práce s uživateli služby ambulantní a terénní formou (individuální práce, spolupráce s rodinnými příslušníky uživatelů, zdravotnickými zařízeními, opatrovníky, se zástupci samosprávy a dalšími subjekty, organizace a zajištění skupinových aktivit, zajištění příslušné dokumentace a evidence, spolupráce při přípravě a aplikaci vnitřních předpisů a postupů
POŽADAVKY: min VOŠ vzdělání v oborech zaměřených na sociální práci (sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost) nebo zdravotní sestra (specializací v psychiatrii vítána), schopnost přijmout poslání a vize církevní organizace, osobnostní předpoklady a zájem o práci s duševně nemocnými klienty, zodpovědnost a odpovídající komunikační dovednosti, organizační schopnosti, ochotu dále se vzdělávat, časovou flexibilitu, tvůrčí schopnosti a samostatný přístup, schopnost samostatného rozhodování a práce v týmu, dobrou uživatelskou znalost práce s PC, řidičský průkaz skup. B – aktivní řidič, trestní bezúhonnost, výhodou jsou osobní či profesní zkušenosti s lidmi s duševním onemocněním
NABÍZÍME: zajímavou, smysluplnou a různorodou práci, možnost seberealizace a osobního rozvoje, podporu formou týmové i individuální supervize, profesní růst formou vzdělávání v daném oboru, zaměstnanecké benefity a zázemí stabilní organizace, pružnou pracovní dobu (po uplynutí zkušební doby)
KONTAKT: telefonicky (8–15h), e-mailem (motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání a profesní životopis zasílejte, prosím, poštou na adresu: Oblastní charita Polička – Otevřené dveře, Vrchlického 10, 572 01 Polička nebo e-mailem: e-mail přes )
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?