- 60 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRACOVIŠTĚ: Krajská pobočka ÚP ČR v Pardubicích – Kontaktní pracoviště ve Svitavách
NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi, zpracování žádostí o dávky, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze, vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi
POŽADAVKY: vzdělání min. střední s maturitní zkouškou, dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), řidičský průkaz sk. B, práce s lidmi, komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, práce v terénu, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, znalost agendy nepojistných sociálních dávek výhodou
NABÍZÍME: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružnou pracovní dobu – plný úvazek, předpokládaný nástup 1.6.2019, služební poměr na dobu neurčitou
KONTAKT: posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 29. dubna 2019, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02 Pardubice, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2019/44051–78099809“.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.