- 28 875 Kč
- Plný úvazek
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka ve Zlíně, Kontaktní pracoviště Kroměříž
Kontaktního pracoviště v Kroměříži Krajské pobočky Úřadu práce ČR ve Zlíně, ID 11011237. V oboru služby Nepojistné sociální dávkové systémy.
Zajišťuje agendu příspěvku na péči a dávek osobám se zdravotním postižením. Současně poskytuje základní sociální poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a sociálních služeb. Provádí poradenskou činnost u zvlášť složitých případů a ověřování a schvalování správních rozhodnutí v oblasti výplaty příspěvku na péči a dávek osobám se zdravotním postižením a zajišťuje agendu koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se v rámci Evropské unie. Vede spisovou dokumentaci podle spisového řádu a zajišťuje její archivaci. Při výkonu pracovní činnosti poskytuje ostatním subjektům součinnost v souladu s platnými předpisy.
Více informací naleznete zde: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-overovatel-davek-pnp-a-dozp-kop-kromeriz-04–05–2022

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.