- 80 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek
Kontakt: Milotová Karin, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes (8,00 – 15,00 hod)
Jde o pestrou práci, kdy každodenně řešíte požadavky smluvních firemních zákazníků týkající se jejich IT systémů, aplikací a technologií. Pracujete se systémy Servis Desk, vzdálenou podporou, monitoringem atp. Postupně se zapojíte i do rozvojových projektů, tedy do implementace nových technologií.
Vznikli jsme před mnoha lety jako rodinná firma. A takovou atmosféru si držíme stále. Chceme kolegu, který není „solitér“, ale dobře zapadne do našeho mladého přátelského kolektivu.
Získáte řadu nových znalostí a zkušeností, protože zaměření našeho týmu jsou technologie „s vyšším rozumem“, tedy servery a jejich softwarové systémové a aplikační platformy Microsoft, datová pole, zálohování, networking, bezpečnostní technologie a tak dále. Neděláme „kde co“, ale pro každou oblast jsme zvolili a dlouhodobě používáme technologie TOP výrobců, a známe je do hloubky.
K benefitům patří roční odměny nad rámec základní mzdy; po domluvě možnost práce formou Home Office; připojení na firemní internet; notebook a mobilní telefon i k soukromému používání; certifikace a školení; navíc získáte plnohodnotnou licenci Microsoft 365 Business Premium bezplatně k domácímu používání. Až začnete jezdit k zákazníkům sám, vždy jsou tu k dispozici firemní vozy. Až to bude dávat smysl, pak budete mít firemní vůz svůj, přirozeně i s využíváním pro soukromé účely.
Tedy pokud cítíte, že jsme pro vás ti praví, pošlete nám základní informace o sobě na a pak se domluvíme na termínu osobního setkání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?