- 22 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Osobní kontakt po telefonické domluvě, pan Šustr, tel.: zobrazit tel. číslo (volat Po-Pá 9:00–16:00 hod.). Pracovní doba: pružná pracovní doba Po-Pá (pracovní doba o domluvě). Pracoviště: Netušilova 3 Prostějov.
Požadujeme: řidičský průkaz sk. B, základní orientace na IT trhu s hardware a software, znalosti pro údržbu a správu HW/SW na kancelářských PC, znalosti MS Windows, Windows server a kancelářských balíků MS Office, základní znalost linuxových systémů, základní znalosti pojmů ve virtualizaci serverů, základní znalosti síťového provozu v LAN sítích, zkušenosti s opravami hardware výhodou, samostatnost při identifikaci a analýze problémů, aktivní přístup, schopnost učit se nové věci, analytické a logické myšlení, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, schopnost práce v týmu, znalost technických pojmů a komunikace v anglickém jazyce.
Náplň práce: instalace, konfigurace, údržba, diagnostika a opravy pracovních stanic a serverů. Instalace, nastavení a údržba fyzické IT infrastruktury. Instalace běžných kancelářských aplikací a software. Analýza, sledování dostupnosti a zabezpečení sítí. Zálohování, správa a zabezpečení dat (Windows, Linux).
Nabízíme: 3 dny zdravotního volna, mobilní telefon, notebook, firemní vozidlo, profesionální pracovní tým s přátelskou atmosférou, zajímavou práci s moderními technologiemi, finanční ohodnocení odpovídající výkonu, prostor pro seberealizaci, možnost odborného růstu a široké spektrum dalšího vzdělávání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?