- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
[i] Místo výkonu práce:
územní obvod města Česká Kamenice
Charakteristika pracovní pozice: plnění úkolů vyplývajících z ustanovení zákona č.183/2006 Sb., stavební zákon, vydávání povolení a jiných opatření dle stavebního zákona, kontrola staveb v terénu.
Místem výkonu práce: Česká Kamenice.
Platové podmínky: 10. platová třída v souladu se zněním Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. a NV č. 263/2018 Sb., kterým se mění některá nařízení vlády v oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státních zaměstnanců a v souladu se Zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění.
Předpokládaný termín nástupu do práce: 01. 11. 2021, příp. po dohodě.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.
Kvalifikační předpoklady (viz §13a zákona č.183/2006 Sb., stavební zákon): a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo
Požadavky stanovené městem Česká Kamenice:
Předpokládá se základní orientace v dále uvedených zákonech v platném znění:
Lhůta pro podání přihlášky (včetně příloh): pátek 27. 08. 2021 – do 12:00 hodin.
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „Výběrové řízení – stavební úřad“ zaslat na adresu:
Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Kamenice, náměstí Míru čp. 219, 407 21 Česká Kamenice nebo předat osobně na podatelně Městského úřadu Česká Kamenice.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení a výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?