- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup do pracovního poměru je od ledna 2023.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" kvalifikační předpoklady dle § 24 zákona č. 183/200 Sb. (stavební zákon), nebo
" vysokoškolské vzdělání,
" středoškolské vzdělání stavebního směru,
" znalost zákonů souvisejících s vykonávanými činnostmi uvedenými v popisu pracovního místa, který je přílohou inzerátu jako hypertextový odkaz – zejména zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění (stavební zákon) a zákon č. 500/2004 Sb. – správní řád, v platném znění,
" znalost práce s PC,
" výhodou je praxe ve veřejné správě při výkonu územně plánovací činnosti,
" výhodou je osvědčení zvláštní odborné způsobilosti v územním plánování.
Osobnostní a profesní předpoklady:
" výborné komunikační schopnosti,
" organizační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost,
" schopnost samostatné práce, jednání a rozhodování,
" koncepční přístup k řešení svěřené problematiky,
" schopnost orientovat se v platných právních předpisech a pracovat s nimi,
" schopnost samostatného vzdělávání v oboru,
" schopnost kvalitního psaného projevu,
" schopnost dodržovat zásadu nestrannosti a zákonnosti,
" řidičský průkaz sk. „B“.
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.
V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit
a doručit na adresu MěÚ v Krnově.
Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu
a bez uvedení důvodu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací
ve veřejných službách a správě – 10. platová třída.
Uchazeč splňující všechny kvalifikační požadavky dle ustanovení § 24 odst. 1 stavebního zákona (tj. požadavky vzdělání a praxe, osvědčení zvláštní odborné způsobilosti) bude zařazen do 11. platové třídy.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
Přihlášky zasílejte do 28. 11. 2022 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení
na územní plánování – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Ing. Petr Suchý, vedoucí odboru výstavby a životního prostředí, MěÚ Krnov, tel. zobrazit tel. číslo , Ing. Iveta Laštůvková, ved. oddělení územního plánování – tel. zobrazit tel. číslo nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. zobrazit tel. číslo .
Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 9.11.2022

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.