- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Podmokelská č.p. 1/15, Krásné Březno, Ústí nad Labem.
Základní obsah práce: Komplexní zajišťování majetkové správy: inventarizace, správa, evidence a likvidace majetku, ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku. Příprava nájemních smluv, spolupráce na vyúčtování. Zajištění uplatňování škod za pojistné události. Zajišťování předepsaných revizí v rámci správy budov. Zajišťuje provoz, opravu a údržbu budov ve spolupráci s domovníkem. Provádí kontrolu správnosti faktur souvisejících s agendou evidence majetku. Provádí kontrolu cestovních příkazů a docházek zaměstnanců pracoviště. Zajišťuje pokladní služby pracoviště.
Doplňkový obsah práce: Zpracovává podklady pro účetnictví, připravuje likvidaci faktur. Vede evidenci stravenek. Spolupracuje při zajišťování personální činnosti pracoviště
Základní požadavky: práce na PC – znalost Windows Office, především Word a Excel, iniciativa a komunikativnost, pečlivost, pracovitost a samostatnost, trestní bezúhonnost, ŘP skupiny B
Výběr bude proveden na základě VŘ: Přihlášku s přílohami (přihláška=motivační dopis, strukturovaný profesní životopis, výpis z RT ne starší než 3 měsíce, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání) podat v zalepené obálce označené heslem VŘ-referent majetkové správy na adresu:Podmokelská 1/15, 400 07 Ústí n.L., případně zaslat elektronicky na adresu nejpozději do 19.9.2020 do 10:00 hodin.



