- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Podmokelská č.p. 1/15, Krásné Březno, Ústí nad Labem.
Základní obsah práce: Komplexní zajišťování majetkové správy: inventarizace, správa, evidence a likvidace majetku, ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku. Příprava nájemních smluv, spolupráce na vyúčtování. Zajištění uplatňování škod za pojistné události. Zajišťování předepsaných revizí v rámci správy budov. Zajišťuje provoz, opravu a údržbu budov ve spolupráci s domovníkem. Provádí kontrolu správnosti faktur souvisejících s agendou evidence majetku. Provádí kontrolu cestovních příkazů a docházek zaměstnanců pracoviště. Zajišťuje pokladní služby pracoviště.
Doplňkový obsah práce: Zpracovává podklady pro účetnictví, připravuje likvidaci faktur. Vede evidenci stravenek. Spolupracuje při zajišťování personální činnosti pracoviště
Základní požadavky: práce na PC – znalost Windows Office, především Word a Excel, iniciativa a komunikativnost, pečlivost, pracovitost a samostatnost, trestní bezúhonnost, ŘP skupiny B
Výběr bude proveden na základě VŘ: Přihlášku s přílohami (přihláška=motivační dopis, strukturovaný profesní životopis, výpis z RT ne starší než 3 měsíce, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání) podat v zalepené obálce označené heslem VŘ-referent majetkové správy na adresu:Podmokelská 1/15, 400 07 Ústí n.L., případně zaslat elektronicky na adresu
nejpozději do 19.9.2020 do 10:00 hodin.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?