- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Hoření č.p. 3540/7a, Ústí nad Labem.
Pracovní náplň: vykonává činnosti v oblasti ochrany utajovaných informací (má přístup k utajovaných informacím stupně utajení Vyhrazené) včetně zpracování příslušné dokumentace, . vykonává činnosti v oblasti krizového řízení včetně zpracování příslušné dokumentace, . vykonává činnosti v oblasti ochrany osobních údajů zejména v souvislosti se zpracováváním osobních údajů kamerovým systémem se záznamovým zařízením včetně zpracování příslušné dokumentace, vede evidenci stížností, petic a podnětů, . vykonává činnosti v oblasti vnitřní kontroly, spravuje úřední desku celního úřadu, . vede spisovnu celního úřadu, zajišťuje skartační řízení, spolupracuje na hospodaření s prostředky fondu kulturních a sociálních potřeb, správě majetku a nemovitostí, správě provozu motorových dopravních prostředků, výkonu činností v oblasti finančního účetnictví a materiálně technického zabezpečení, . zastupuje vedoucí oddělení v rozsahu běžných pracovních činností.
Požadavky: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, dobrá znalost práce na PC, psaní na klávesnici PC deseti prsty hmatovou metodou, aktivní řidič osobního automobilu, komunikační schopnosti, . samostatnost, pečlivost, zodpovědnost.
Benefity: 5 týdnů dovolené + 5 dní zdravotního volna, . příspěvek na stravování (stravenky), fond zaměstnavatele (penzijní připojištění, příspěvek na kulturní a sportovní akce).
Poznámka Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Platové zařazení 17.360 Kč – 26.110 Kč podle praxe
Pracoviště Hoření 3540/7A, Ústí nad Labem
Předpokládaný nástup 1. 1. 2018
Kontakt Žádosti o přijetí s životopisem zašlete do 10. 12. 2017 na e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?