- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) – poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Mzdové ohodnocení: od 22.000,– Kč + 3.000,– Kč osobní ohodnocení (hrubého) – po zapracování navýšení. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: 7:00–10:00 h a 10:30–15:30 h (ranní směna). Náplň práce: péče o stávající zahraniční zákazníky, vedení obchodní agendy (zpracování poptávek, kalkulací, vytváření nabídek), práce s interním informačním systémem, aktivní kontakt s klientem v rámci realizace zakázek, objednávání kooperací, zajištění realizace zakázek včetně expedice, fakturace, úzká spolupráce s ostatními členy obchodního oddělení, oddělení výroby a skladu, vyhledávání a získávání nových zákazníků. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, předpokládaná znalost NJ minimálně na úrovni B2, znalost AJ výhodou, výborné obchodní dovednosti, komunikační dovednosti, schopnost vyjednávat, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita, zodpovědnost za odvedenou práci, schopnost organizovanosti práce, schopnost týmové práce, uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook). Nabízíme: přátelský kolektiv je připraven na zaučení každého nového člena týmu (vč. absolventů), možná dohoda o části pružné pracovní doby, po uplynutí zkušební doby nabízíme jako benefit možnost získání řidičského průkazu sk. B, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport, zdraví, kulturu a rekreaci, jazykové kurzy, nabídka dalších kurzů pro osobní a profesionální rozvoj, roční prémie. Kontakt pro zájemce: e-mailem; pracovní pohovor může být veden částečně v německém jazyce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?