- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) – poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Mzdové ohodnocení: od 22.000,– Kč + 3.000,– Kč osobní ohodnocení (hrubého) – po zapracování navýšení. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: 7:00–10:00 h a 10:30–15:30 h (ranní směna). Náplň práce: péče o stávající zahraniční zákazníky, vedení obchodní agendy (zpracování poptávek, kalkulací, vytváření nabídek), práce s interním informačním systémem, aktivní kontakt s klientem v rámci realizace zakázek, objednávání kooperací, zajištění realizace zakázek včetně expedice, fakturace, úzká spolupráce s ostatními členy obchodního oddělení, oddělení výroby a skladu, vyhledávání a získávání nových zákazníků. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, předpokládaná znalost NJ minimálně na úrovni B2, znalost AJ výhodou, výborné obchodní dovednosti, komunikační dovednosti, schopnost vyjednávat, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita, zodpovědnost za odvedenou práci, schopnost organizovanosti práce, schopnost týmové práce, uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook). Nabízíme: přátelský kolektiv je připraven na zaučení každého nového člena týmu (vč. absolventů), možná dohoda o části pružné pracovní doby, po uplynutí zkušební doby nabízíme jako benefit možnost získání řidičského průkazu sk. B, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport, zdraví, kulturu a rekreaci, jazykové kurzy, nabídka dalších kurzů pro osobní a profesionální rozvoj, roční prémie. Kontakt pro zájemce: e-mailem; pracovní pohovor může být veden částečně v německém jazyce.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.