- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 10/2022
na vznik pracovního poměru úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany jako
právník města
Rámcová pracovní náplň: právní pomoc vedení úřadu a všem odborům a organizačním složkám města, příprava podkladů pro rozhodování orgánů města, příprava a kontrola smluv, zastupování města v právních sporech na základě udělené plné moci, kontrola zákonnosti postupů úřadu, odborů a organizačních složek města, příprava a realizace zadávání veřejných zakázek města podle zákona o zadávání veřejných zakázek, koordinace externích právníků
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany, správní obvod MěÚ
Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10–11. pl. třída.
Pracovní úvazek: plný (40 hodin týdně)
Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků čtvrtletní odměny, možnost home-office, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon.
Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt
Předpokládaný datum nástupu: ihned nebo dle dohody- pracovní poměr na dobu neurčitou
Kvalifikační a odborné požadavky: . ukončené magisterské vzdělání v oboru právo, . výborná znalost legislativy, a to zejména v oboru práva občanského, správního a finančního (tj. zejména občanský zákoník, zákon o obcích, správní řád, zákon o zadávání veřejných zakázek apod.), . praxe ve veřejné správě výhodou, . dobré komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, schopnost týmové práce, aktivní přístup k řešení problémů, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, . velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC, . ochota se dále vzdělávat, . znalost cizích jazyků výhodou, . řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Další dovednosti, schopnosti: . odpovědnost a pečlivost, . samostatnost, ale i schopnost týmové práce, . časová flexibilita, . vysoká motivace k práci, . loajalita k zaměstnavateli.
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících, tj. úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 27.5.2022 ( do 13.00 hod) buď osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 10/2022 – PRÁVNÍK a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?