- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 10/2022
na vznik pracovního poměru úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany jako
právník města
Rámcová pracovní náplň: právní pomoc vedení úřadu a všem odborům a organizačním složkám města, příprava podkladů pro rozhodování orgánů města, příprava a kontrola smluv, zastupování města v právních sporech na základě udělené plné moci, kontrola zákonnosti postupů úřadu, odborů a organizačních složek města, příprava a realizace zadávání veřejných zakázek města podle zákona o zadávání veřejných zakázek, koordinace externích právníků
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany, správní obvod MěÚ
Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10–11. pl. třída.
Pracovní úvazek: plný (40 hodin týdně)
Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků čtvrtletní odměny, možnost home-office, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon.
Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt
Předpokládaný datum nástupu: ihned nebo dle dohody- pracovní poměr na dobu neurčitou
Kvalifikační a odborné požadavky: . ukončené magisterské vzdělání v oboru právo, . výborná znalost legislativy, a to zejména v oboru práva občanského, správního a finančního (tj. zejména občanský zákoník, zákon o obcích, správní řád, zákon o zadávání veřejných zakázek apod.), . praxe ve veřejné správě výhodou, . dobré komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, schopnost týmové práce, aktivní přístup k řešení problémů, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, . velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC, . ochota se dále vzdělávat, . znalost cizích jazyků výhodou, . řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Další dovednosti, schopnosti: . odpovědnost a pečlivost, . samostatnost, ale i schopnost týmové práce, . časová flexibilita, . vysoká motivace k práci, . loajalita k zaměstnavateli.
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících, tj. úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 27.5.2022 ( do 13.00 hod) buď osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 10/2022 – PRÁVNÍK a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.