- Plzeň
- Wolfová Jitka, JUDr. - soudní exekutorka
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na vznik pracovního poměru úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany jako
právník města
Rámcová pracovní náplň: právní pomoc vedení úřadu a všem odborům a organizačním složkám
města, příprava podkladů pro rozhodování orgánů města, příprava a kontrola smluv, zastupování
města v právních sporech na základě udělené plné moci, kontrola zákonnosti postupů úřadu, odborů a organizačních složek města, příprava a realizace zadávání veřejných zakázek města podle zákona o zadávání veřejných zakázek, koordinace externích právníků
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany, správní obvod MěÚ
Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10–11. pl. třída.
Pracovní úvazek: plný (40 hodin týdně)
Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků
čtvrtletní odměny, možnost home-office, k dispozici IT vybavení a
mobilní telefon.
Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt
Předpokládaný datum nástupu: ihned nebo dle dohody- pracovní poměr na dobu
neurčitou
Kvalifikační a odborné požadavky:
? ukončené magisterské vzdělání v oboru právo,
? výborná znalost legislativy, a to zejména v oboru práva občanského, správního a finančního
(tj. zejména občanský zákoník, zákon o obcích, správní řád, zákon o zadávání veřejných zakázek
apod.),
? praxe ve veřejné správě výhodou,
? dobré komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, schopnost týmové práce, aktivní přístup
k řešení problémů, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita,
? velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC,
? ochota se dále vzdělávat,
? znalost cizích jazyků výhodou,
? řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Další dovednosti, schopnosti:
? odpovědnost a pečlivost,
? samostatnost, ale i schopnost týmové práce,
? časová flexibilita,
? vysoká motivace k práci,
? loajalita k zaměstnavateli.
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního
poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících, tj. úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
- dosáhla věku 18 let;
- je způsobilá k právním úkonům;
- je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona o úřednících;
- ovládá jednací jazyk.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče, telefonický kontakt
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (strukturovaný životopis)
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- případné další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče,
- podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení
dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 15.7.2022 ( do 13.00 hod) buď osobně na podatelnu MěÚ Dobřany
nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku
označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – PRÁVNÍK MĚSTA
a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.