- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Rakovník
Náplň práce: zajišťování dopravy pro dodávky, zpracování měsíčního plánu, plány dle denních dodávek pro výrobu – zadávání a údržba prognóz, výhledů od zákazníků, navádění prodejních objednávek do IS dle termínů od zákazníků, fakturace, zpracování objednávek a odvolávek (včetně náhradních dílů), spolupráce na přípravě podkladů pro případná soudní řízení, odpovědnost za pohledávky u zákazníků, příprava a správa podkladů pro řešení pohledávek a zatížení, likvidace zatíženek dle platných postupů a správa a evidence obalových kont zákazníků, komunikace AJ slovem i písmem – středně pokročilá, zástup vedoucí expedice, archivace, korespondence a komunikace se zákazníkem, zastupování v oddělení.
Možnost pracovat i na zkrácený úvazek.
Zaměstnanecké výhody: penzijní připojištění, životní pojištění, závodní stravování, dovolená navíc
Kontakt: Kateřina Hokeová zobrazit tel. číslo (7:30–11:30 a 12:30–16:00), e-mail: e-mail přes nebo osobně (7:30–12:30 a 12:30–16:00)