- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
CHARAKTERISTIKA:
Vedení zaměstnanců Zahraničního oddělení, péče o strategický rozvoj oddělení a o financování jeho aktivit,
Příprava koncepčních materiálů týkající se internacionalizace univerzity ve spolupráci s vedením univerzity a součástmi TUL,
Kompletní řízení správa projektů programu Erasmus+ a zastupování TUL na pozici institucionálního koordinátora,
Rozvoj mezinárodních vztahů TUL – zajišťování komunikace TUL se zahraničními a českými institucemi působícími v zahraničí, zajištění vstupu do stávajících i nových mezinárodních programů, příprava nových typů mezinárodních smluv a projektů,
Rozvoj vztahů a propagace v oblasti získávání zahraničních studentů.
DOVEDNOSTI: znalost anglického jazyka a schopnost pracovat s anglickým textem min. na úrovni B2, uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word), řidičský průkaz skupiny B, zkušenost s vedením týmu, znalost programu Erasmus+ a projektového řízení výhodou, praxe na obdobné pozici výhodou. VZDĚLÁNÍ: min. střední vzdělání s maturitní zkouškou. PRACOVNÍ POMĚR: 100% úvazek, prac. smlouva bude uzavřena na 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.6.2023 nebo dle dohody, mzdová třída B7, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení prac. výkonu.
Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: motivační dopis, strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, kopie dokladu o dosaženém vzdělání, výpis z rejstříku trestů. Přihlášku s dokumenty zašlete e-mailem: e-mail přes nebo poštou na výše uvedenou adresu nejpozději do 17.5.2023. Výběrové řízení je od 17.4.2023 zveřejněno na úřední desce TUL.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?