- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: samostatné práce administrativní povahy na Odboru sociálních věcí, administrace stížností vyřizovaných odborem, zajišťování spisové služby, zajišťování archivace, evidence spisů v oblasti sociálně-právní ochrany dětí, podklady pro statistické výkazy, administrativa k případovým konferencím, protokoly z jednání vedených odbornými zaměstnanci odboru, vydávání parkovacích průkazů, evidence změn ve Standardech sociálně-právní ochrany
POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, základní orientace v zákoně o sociálně-právní ochraně dětí, Standardech sociálně právní ochrany dětí, v zákoně o sociálních službách, praxe v oblasti elektronické spisové služby, schopnost zvládat a řešit zátěžové situace, časová flexibilita, praxe s vyhotovováním zápisů z déletrvajících jednání, výborná uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel); řidičský průkaz skupiny B, nutnost řídit služební vozidlo
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů
První kontakt učiňte, prosím, na výběrovém řízení:
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 10. 2. 2023, a to buď osobně na podatelnu nebo vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – Odbor sociálních věcí“) na adresu:
Městský úřad Chrudim Ing. Jitka Kandusová vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim
Více o výběrovém řízení na: www.chrudim.eu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?