- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Kvalifikační předpoklady:
střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického či správního zaměření; zkouška odborné způsobilosti – výhodou; výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; flexibilita, loajalita, samostatnost, zodpovědnost a schopnost týmové práce; odolnost vůči stresu; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, MS Office, internet); znalost legislativy v oblasti rozpočtových pravidel, účetnictví, daní, finanční kontrole a znalost zákona o obcích výhodou.
Popis vykonávané práce:
Pracovník zajišťuje činnost sekretariátu vedoucího odboru a provádí veškeré administrativní práce v rámci potřeb odboru, zejména: příjem a odesílání písemností; rozdělení pošty na jednotlivá oddělení odboru; přijímání a odesílání datových zpráv, zajišťování materiálně technického zabezpečení odboru; zpracování objednávek; příprava podkladů pro vedoucí odboru, pořizování zápisů z porad. Dále se jedná o činnosti spojené s rozpočtem odboru – sestavování rozpočtu, sledování čerpání rozpočtu, zpracování rozborů hospodaření. Zajišťuje pokladní operace, evidenci finanční hotovosti. Spolupracuje s příspěvkovými organizacemi po ekonomické stránce, rovněž u nich provádí kontrolu.
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?