Referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - ekonom odboru - administrativní pracovník

Jablonec nad Nisou
23.110 – 33.220 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Kvalifikační předpoklady:
střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického či správního zaměření; zkouška odborné způsobilosti – výhodou; výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; flexibilita, loajalita, samostatnost, zodpovědnost a schopnost týmové práce; odolnost vůči stresu; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, MS Office, internet); znalost legislativy v oblasti rozpočtových pravidel, účetnictví, daní, finanční kontrole a znalost zákona o obcích výhodou.

Popis vykonávané práce:
Pracovník zajišťuje činnost sekretariátu vedoucího odboru a provádí veškeré administrativní práce v rámci potřeb odboru, zejména: příjem a odesílání písemností; rozdělení pošty na jednotlivá oddělení odboru; přijímání a odesílání datových zpráv, zajišťování materiálně technického zabezpečení odboru; zpracování objednávek; příprava podkladů pro vedoucí odboru, pořizování zápisů z porad. Dále se jedná o činnosti spojené s rozpočtem odboru – sestavování rozpočtu, sledování čerpání rozpočtu, zpracování rozborů hospodaření. Zajišťuje pokladní operace, evidenci finanční hotovosti. Spolupracuje s příspěvkovými organizacemi po ekonomické stránce, rovněž u nich provádí kontrolu.

Nabízíme:

  • Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, šest dní sociálně zdravotního volna), pružnou pracovní dobu, 200 hodin dovolené; možnost získání obecního bytu.

Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Red Rider s.r.o. | Red Rider s.r.o. | Liberec Liberec
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
COOL NEWS s.r.o. | COOL NEWS s.r.o. | Jirny Jirny
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 8. března
HD Profi, s.r.o. | HD Profi, s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • do 21 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 8. března
ALBA - METAL, spol. s r.o. | ALBA - METAL, spol. s r.o. | Ladná Ladná
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. března
James B, s.r.o. | James B, s.r.o. | Praha Praha
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
HGS, a.s. | HGS, a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., Návrat, o.p.s., O2 Czech Republic a.s., TECMAPLAST CZ, s.r.o., G & P Quality Management s.r.o., JCOS s.r.o., Red Rider s.r.o., PPL CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Operátor / operátorka expedice, Bankovní specialista / specialistka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Mediální asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Jablonec nad Nisou, Liberec, Liberec I-Staré Město, Liberec, Kněžnice, Celá ČR, Turnov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?