- 33 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Vhodné i pro OZZ.
KDO JSME:
" Jsme moderní nadnárodní firma působící v širokém spektru odvětví – automotive, steel či engineering.
" Pracujeme v moderních prostorách kanceláře zasazené v renovovaném komplexu Borovina.
" Staneš se součástí zkušeného týmu, po boku budeš mít seniorní kolegy i Team Leadera.
" Svoboda a volnost – stejně jako naše technologie a procesy, tak i naše firemní kultura jde s dobou – po zapracování úplně v pohodě pracuješ, dle domluvy, vzdáleně.
" Firemní kultura – naše hodnoty jsou provázány s naší prací tj. odvahou, respektem a ambicemi.
" Forma spolupráce – hledáme spolupráci na celý úvazek
" Benefity – 5 týdnů dovolené, home office, flexibilita a svoboda, zvýhodněná síť pro zaměstnance a jejich rodiny, elektronické stravenky, jazykové vzdělávání, nadstandardně vybavené kanceláře s relax room, ovoce, výborná káva a spousta dobrot v kuchyňce, pravidelné i spontánní firemní a týmové akce.
KOHO HLEDÁME:
" Úroveň znalostí: Ideálně pokud již máš nějakou zkušenost s komunikací s dodavatelem
" Min. dosažené vzdělání je SŠ zakončená maturitní zkouškou.
" Ke své práci budeš potřebovat dobrou znalost MS Office – zejména Excelu, pokud máš zkušenosti se SAP, je to velká výhoda.
" Domluvíš se anglicky, němčina je velkou výhodou, nikoliv podmínkou.
" Přestože už za sebou něco máš, tak se chceš pořád učit a makat na sobě,baví tě pracovat v týmu, sdílet své zkušenosti a spolupracovat.
" Rodina je pro nás důležitá, podporujeme flexibilní rozvržení pracovní doby.
CO TĚ ČEKÁ:
" Komunikace s dodavateli a dalšími kolegy napříč společností
" Zajištění hladkého průběhu doručení vzorků od dodavatelů v rámci daného projektu
" Zadávání a správa dat ohledně dodaných vzroků a dílů v programu SAP.
" Administrativní podpora pro další týmy v BENTELER Group.
" Tvorba procesní dokumentace, manuálů.
MŮŽETE SE TĚŠIT NA:
" Otevřenou a podporující firemní kulturu.
" Možnost se dále rozvíjet, růst a profilovat se v rámci našich interních přesunů.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ:
Nejprve ti zavoláme a nasdílíme si představy a očekávání obou stran.
Během celého procesu výběrového řízení máš možnost zeptat se na cokoliv spojeného s prací, firemní kulturou a pozicí.
Nástup: dle dohody
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.