Koordinátor nákupu a logistiky

Šumperk
30.000 – 35.000 Kč

Popis pracovního místa:

Administrativní podpora v oblasti nákupu a logistiky
Správa objednávek, kontrola dokumentace, práce v IS
Spolupráce napříč odděleními – obchod, sklad, finance
Řešení operativních úkolů

Požadavky:

  • SŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního směru
  • Uživatelská znalost MS OFFICE
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Zodpovědnost a samostatnost

Výhody:
Zázemí stabilní a perspektivní společnosti
Přístup k unikátním technologiím
Podíl na hospodářském výsledku
Dovolená v délce 5 týdnů
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na sport, kulturu a zdraví
Závodní stravování
Možnost dalšího vzdělávání

Kontakt emailem: e-mail přes odpovědní formulář

Sídlo firmy

PLATIT a.s.
Průmyslová 3020/3
787 01 Šumperk

IČO: 25904795
Datová schránka: 99jfpba
Další informace:
GPS: 49.954404948626,16.966829863505,
S-JTSK: -563477.97 -1079505.76, RUIAN: 26116758

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.