- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADUJEME: Vzdělání VŠ, případně SŠ technického směru. Praxi v dané oblasti.
Znalost práce na PC. Zkoušku odborné způsobilosti k zajišťování úkolů v prevenci rizik – zákon 309/2006 Sb.Schopnost samostatně pracovat, organizovat, vyjednávat, obhájit svůj názor.
Pozitivní vztah k odborům, tedy k práci, kdy budete hájit zájmy těch slabších v sociálním dialogu. Společenskou bezúhonnost, seriózní vystupování, kultivované písemné vyjadřování a dobrá schopnost formulování rozličných témat. Flexibilitu, která bude respektovat skutečnost, že budete vyjíždět na služební cesty. Řidičský průkaz B (pracovní cesty v rámci ČR).
Výhodou uchazečů je zkušenost z oblasti BOZP v průmyslových podnicích, znalost NJ, AJ. Předpokládáme také dobrý time-management, logické myšlení a psychickou odolnost.
PRACOVNÍ NÁPLNÍ BUDE ZEJMÉNA: Metodická činnost a pomoc organizačním jednotkám OS KOVO při realizaci zabezpečení práv zaměstnanců a členů odborů zejména v oblasti BOZP.
Příprava, posouzení, připomínkování i případné vyjednávání kolektivních smluv v oblasti BOZP.
Kontrolní, poradenská a statistická činnost. Spolupráce s příslušnými státními orgány a organizacemi. Sledování legislativních změn v oblasti BOZP. Lektorská a vzdělávací činnost.
NABÍZÍME: Základní mzda 32 000,– Kč + měsíční odměny + zaměstnanecké benefity.
Po roce pracovní poměr na dobu neurčitou.
Sídlo pracoviště v centru Českých Budějovic (DK Metropol).
Nástup od 1.5.2020 nebo po dohodě.
Přihlášky do výběrového řízení se stručným životopisem a přehledem dosavadní praxe zašlete nejpozději do 20.2. 2020 na adresu:
Odborový svaz KOVO, Nám. W. Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3 – Žižkov. Nebo na e-mail: e-mail přes
Bližší informace na tel. čísle: zobrazit tel. číslo – Pavlína Jirková, vedoucí RP OS KOVO České Budějovice.
Vybraní uchazeči budou pozváni k dalšímu jednání v sídle RP OS KOVO České Budějovice dne 25. 2. 2020.
Se všemi poskytnutými osobními údaji bude nakládáno v souladu s platnou legislativou o ochraně a zpracování osobních údajů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?