- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: Provádění interních výrobkových a procesních auditů dle plánu auditů, Evidence interních a externích neshod včetně jejich řešení, Svolávání a řízení řešitelských týmů v souvislosti s interními a externími neshodami, Stanovení opatření týkajících se jakosti a kontroly výrobků, Tvorba kontrolní dokumentace dle specifikace výrobku, Pravidelná analýza klíčových indikátorů ve svěřených projektech, Po obdržení akčního plánu z auditu zajištění distribuce odpovědným osobám a kontrola naplnění akčního plánu a hodnocení účinnosti daných opatření, Jednání s přidělenými zákazníky a řešení jejich požadavků, Zastupování vedoucího OŘKJ dle rozsahu uvedeného vedoucím OŘKJ
Požadujeme: Znalost AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem, Znalost norem ISO 9001, IATF 16949, Uživatelská znalost práce na PC, Uživatelská znalost práce s měřidly, Znalost statistických metod a technik (APQP, FMEA, SPC, apod.) – podmínka pro automotive, Znalost čtení dle výkresové dokumentace, Znalost nástrojů kvality (8D, 5Proč, Ishikawa apod.), Zkušenost s vedením kolektivu zaměstnanců a schopnost motivovat, Reprezentativní vystupování, Komunikační a organizační schopnosti, Samostatnost, Zodpovědnost
Nabízíme: pracovní smlouvu na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, dopravné 2,70 Kč/km, dotované stravování, čtvrtletní odměny, mimořádné odměny, odměny při pracovním a životním jubileu, firemní akce, firemní vzdělávání, slevy na firemní produkt
KONTAKT: telefonicky (9:00 – 14:00 hodin), emailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.