- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Láká Vás práce v mezinárodním kolektivu, kde budete využívat jak angličtinu, tak francouzštinu? Vaše zkušenosti v oblasti účetnictví mluví za Vás?
Pokud Vás účetnictví baví, s čísly a finančními analýzami si tykáte už nějaký čas a chcete pracovat v centru Liberce, tahle příležitost je právě pro Vás.
Na pozici ÚČETNÍ PRO SHARED SERVICE CENTER bude Vaší náplní práce účtování materiálových a režijních faktur, dobropisů, záloh a interních dokladů. Budete připravovat platební návrhy a účtovat bankovní transakce, leasingy, zásoby a inventurní rozdíly a dlouhodobý majetek. Budete zpracovávat cestovní příkazy, spravovat kmenová data, komunikovat s dodavateli a sestavovat finanční výkazy. Dále budete připravovat přiznání k DPH i DPPO.
POŽADAVKY:
Jako ideální kandidát máte alespoň SŠ ekonomického směru, znáte účetnictví, problematiku dlouhodobého majetku, DPH a DPPO. Měl byste mít alespoň 5 let praxe v oblasti účetnictví. Angličtinu byste měl ovládat na komunikativní úrovni a francouzštinu alespoň na základní komunikativní úrovni. Výhodou pro Vás bude znalost celních předpisů a zahraničních účetních standardů, stejně jako výborná znalost práce s MS Excelem a SAPem.
BENEFITY:
Co Vám nabídneme?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.