- Plný úvazek
O nás
Práce u nás, to znamená být součástí společnosti, která v České republice zajišťuje oběh peněz a ve světě je uznávanou firmou a jedničkou na trhu. Buďte jedním z nás!
Co Tě u nás čeká?
- Zajišťovat administrativní podporu obchodního týmu (vč. příprav smluv a dodatků)
- Zajišťovat výpisy z obchodního rejstříku, výpisy z rejstříku trestů a dalších nutných kvalifikačních dokladů pro nabídky, výběrová a poptávková řízení
- Připravovat podklady pro souhrnné reporty oddělení obchodu a marketing
- Analyzovat dodaná data
- Spravovat datovou schránku společnosti
- Podílet se na rozvoji CRM systému
- Vyřizování obchodní korespondence a administrativy
- Správa DMS – vedení aktuálních smluv a dodatků u stávajících zákazníků, skenování a řazení příchozích dodatků.
- Aktualizace adresáře a veškerých přehledů o klientech
- Příprava podkladů (stížnosti, nabídky, prezentace) pro zaměstnance obchodního úseku
Co se Ti u nás může hodit?
- Min. SŠ vzdělání
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Znalost Microsoft Office
- Praxe na obdobné pozici aspoň 2 roky
- Znalost systému Helios výhodou
Co Ti můžeme nabídnout?
- Pracovní uplatnění na pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Perspektivní zaměstnání, zázemí a stabilitu silné mezinárodní společnosti, lídra na českém i celosvětovém trhu
- Možnost osobního růstu a zvyšování odborné kvalifikace
- Zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech
- 25 dní dovolené
- Stravenkový paušál
- Příspěvek 300 bodů/měsíc do benefitní kafeterie
- Zřízení Multisport karty
- Partnerské slevy
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti