- Plný úvazek
Do naší dceřiné společnosti TM TECHNIK hledáme nového kolegu /kolegyni, který se stane administrativní podporou našeho obchodního týmu.
Jak si Vás představujeme?
Jste pozitivní osoba s výbornými komunikačními schopnostmi a příjemným vystupováním. Administrativa Vám není cizí a umíte si svou práci zorganizovat.
Jaké zkušenosti a dovednosti na této pozici uplatníte?
- práce s Microsoft Office (Outlook, Excel, Word),
- řidičský průkaz sk. B,
- anglický jazyk na úrovni min. B2 – slovem a písmem
Výhodou bude pokud máte praxi ve strojírenství, vyznáte se v systému Helios nebo máte zkušenosti se správou e-shopu.
Co bude náplní vašeho pracovního dne?
- Komunikace s dodavateli a zákazníky, příjem návštěv do společnosti,
- tvorba a zpracovávání nabídek zákazníkům v systému Helios,
- příjem a výdej zakázek, evidence pošty,
- správa firemního e-shopu v rámci produktů, zpracování objednávek,
- zodpovědnost za plnění stanovených obchodních cílů,
- prezentace společnosti (holdingu) a jejich produktů,
- účast na firemních akcích, prezentacích,
- podpora prodeje napříč odděleními,
- práce v týmu.
Co s námi získáte?
- práci pro stabilní společnost, která je na trhu 20 let a prodává řadu zajímavých produktů a služeb,
- práci v příjemném prostředí (brzy nás čeká stěhování do nových prostor na ulici Kaštanová),
- možnost seberealizace a uplatnění vašich nápadů,
- motivující mzdu,
- řadu benefitů jako stravenkový paušál, zdravotní volno, telefon, notebook, cafeterie a další.



