- 60 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáš příležitost ve společnosti, která má stabilní a dlouhodobou tradici v regionu? Láká tě být součástí týmů, které se podílejí na zajímavých projektech a inovacích? Chceš se rozvíjet a čerpat informace od zkušených kolegů?
Pro oddělení nákupu v non-automotive výrobní firmě v Bohumíně hledáme nového kolegu.
✔ nákup materiálu a služeb s ohledem na stav zásob
✔ správa portfolia stávajících dodavatelů
✔ organizování výběrových řízení na nové dodavatele
✔ kontrola dodržování uzavřených obchodních podmínek, příprava smluv
✔ zadávání nových položek do objednávkového systému
✔ komunikace s dodavateli při řešení reklamací
✔ vystavování objednávek a potvrzování faktur
✔ vedení dokumentace a podkladů pro účetní evidenci
✔ komunikace s výrobou a skladem
✔ min. SŠ vzdělání s maturitou, ideálně ekonomického či obchodního směru
✔ praxe na oddělení nákupu velkou výhodou
✔ máš velmi dobrou znalost AJ nebo NJ (kombinace obou jazyků je vítána)
✔ velmi dobře ovládáš MS Office, zejména Excel
✔ máš dobré komunikativní schopnosti, argumentaci a asertivita je také tvou silnou stránkou
✔ práci v týmu přátelských a zkušených kolegů
✔ flexibilní pracovní dobu
✔ 5 týdnů dovolená
✔ cafereteria systém
✔ jazykové a odborné kurzy
✔ roční a mimmořádné odměny
✔ příspěvek na stravné v závodní jídelně
✔ odměny při pracovním jubileu
✔ možnost bezplatného využití služeb podnikového právníka
Pokud tě pozice zaujala, neváhej zaslat svůj životopis co nejdříve.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?