- 70 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost IDEAL-Trade Service, spol. s r.o. má již více jak 28 letou zkušenost s dodávkami lakovacích linek, chemikálií pro povrchové úpravy, kompresorů pro stlačený vzduch a dalších doprovodných produktů a služeb.
Vzhledem k tomu, že neustále rosteme, potřebujeme rozšířit tým o novou pracovní pozici účetní.
• účtování a kontrola účetních operací v podvojném účetnictví
• zpracování měsíční a roční účetní závěrky
• vyhotovení daňových přiznání k DPH, DPPO a ostatním daním
• zpracování kontrolního hlášení
• zpracování dodavatelských faktur
• dokladová inventarizace
• spolupráce v externím auditorem, komunikace s úřady
• zástup za hlavní účetní
• min. SŠ ekonomického směru
• znalost podvojného účetnictví a orientace v daňové legislativě
• praxe na obdobné pozici min. 5 let
• znalost práce v SAP – výhodou
• znalost cizího jazyka (AJ nebo NJ) – výhodou
• znalost MS Office na pokročilé úrovni (MS Excel, Word)
• spolehlivost, pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup
• komunikativnost, přátelský přístup a ochota se vzdělávat
• práci v příjemném kolektivu se skvělou atmosférou
• zajímavou a různorodou práci
• adekvátní finanční ohodnocení
• řadu firemních benefitů (stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné půjčky, účast na firemních akcích, jazykové kurzy a další)
• moderní pracovní prostředí ve zcela nových prostorech
• stabilní, dlouhodobé zaměstnání
• zázemí prosperující společnosti
• možnost parkování v areálu firmy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?