- 37 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost IDEAL-Trade Service, spol. s r.o. má již více jak 28 letou zkušenost s dodávkami lakovacích linek, chemikálií pro povrchové úpravy, kompresorů pro stlačený vzduch a dalších doprovodných produktů a služeb.
Vzhledem k tomu, že neustále rosteme, potřebujeme rozšířit tým o novou pracovní pozici účetní.
• účtování a kontrola účetních operací v podvojném účetnictví
• zpracování měsíční a roční účetní závěrky
• vyhotovení daňových přiznání k DPH, DPPO a ostatním daním
• zpracování kontrolního hlášení
• zpracování dodavatelských faktur
• dokladová inventarizace
• spolupráce v externím auditorem, komunikace s úřady
• zástup za hlavní účetní
• min. SŠ ekonomického směru
• znalost podvojného účetnictví a orientace v daňové legislativě
• praxe na obdobné pozici min. 5 let
• znalost práce v SAP – výhodou
• znalost cizího jazyka (AJ nebo NJ) – výhodou
• znalost MS Office na pokročilé úrovni (MS Excel, Word)
• spolehlivost, pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup
• komunikativnost, přátelský přístup a ochota se vzdělávat
• práci v příjemném kolektivu se skvělou atmosférou
• zajímavou a různorodou práci
• adekvátní finanční ohodnocení
• řadu firemních benefitů (stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné půjčky, účast na firemních akcích, jazykové kurzy a další)
• moderní pracovní prostředí ve zcela nových prostorech
• stabilní, dlouhodobé zaměstnání
• zázemí prosperující společnosti
• možnost parkování v areálu firmy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.