Online marketingový/á specialista/ka

Tábor
35.000 – 60.000 Kč

Hledáme člověka, který má zkušenosti ze světa online marketingu – PPC (Adwords, SKLIK), FB BM, Google analytics, zbožové vyhledávače, SEO, remarketing…, analytické myšlení, schopnost optimalizace kampaní, návrhy nových řešení / automatizace, testování atd.

Náplní práce je pokročilá správa, optimalizace a tvorba PPC, FB kampaní, remarketingu apod., správa e-mailingu (strategie, rozesílky, DB…), návrhy a realizace nových řešení, sledování trendů ze světa online marketingu, plnění stanovených cílů, dodržování stanovených metrik, práce na rozvoji a expanzi největšího táborského internetového obchodu, tvorba podkladů (reklamní bannery, videa – PS, Camtasia apod) – není nutné umět.

Nabízíme: služební mobil s neomezeným tarifem pro služební i soukromé účely, služební notebook i pro soukromé účely.
Kontakt: e-mailem.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

auto zkušenost