- 36 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost MAN Group, jeden z největších evropských hráčů oboru dopravního inženýrství je výrobcem a dodavatelem nákladních vozidel, autobusů, vznětových motorů, turbo techniky a speciálních převodových zařízení.
• plánování a organizaci pracovních procesů v úseku skladu náhradních dílů
• budeš prodávat náhradní díly zákazníkům, kteří nás navštíví
• budeš mít přehled o skladových zásobách a v případě potřeby budeš iniciovat objednávání ND
• zajišťování vrácení ND a nabízení zákazníkům vysoce kvalitní poradenské služby
• podpora dílny u všech problémů souvisejících s ND a příslušenstvím
• spolupráce se zástupcem pro maloobchodní prodej
• Musíš mít znalost náhradních dílů, bez toho se neobejdeš
• Byli bychom rádi za praxi na obdobné pozici - prodejce náhradních dílů
• Příjemné vystupování vůči zákazníkům i kolegů
• Zaměstnání ve značkovém servisu se silným jménem na trhu, díky kterému si můžeme dovolit investovat jak do našich aut, tak do našich zaměstnanců
• Pravidelné navyšování mzdy, výplata pravidelně na účet do 5 pracovního dne.
• Podporujeme vzdělávání a kariérní růst a to u všech našich zaměstnanců. Hradíme rozšíření řidičského oprávnění C,D.
• NADSTANDARDNÍ mzdové ohodnocení, ale toto téma je lepší probrat osobně přímo s vedoucím servisu.
• Roční bonusy
• Měsíční příspěvek na dopravu (ten dostaneš pravidelně bez ohledu na absenci)
• Řadu firemních benefitů, které neustále rozšiřujeme: 5 týdnů dovolené, stravenky 180 Kč/den, karta Benefit plus, příspěvek na Multisportku, volné vstupy do Aquapalace pro Vás a Vaši rodinu, hrazené životní pojištění, výhodné cestovní pojištění, pravidelné školení, lékařská péče, zaměstnanecké programy aj.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?