- 150 000 – 180 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Implementovat informační systémy MES pro digitalizaci výroby, a to nejenom v rámci ČR, ale také v rámci zahraničí. Rodinné zázemí v brněnských kancelářích, příjemný a mladý kolektiv nadšenců. Je to něco, co hledáte? Pak zašlete svůj životopis.
Staňte se členem stále se rozšiřujícího týmu konzultantů pro nové projekty implementace MES systému na pozici:
KONZULTANT/KA MES - ROZŠIŘUJEME TÝM (od 70.000 Kč)
* Technická implementace MES systému u zákazníků (ČR + zahraničí)
* Mezi zákazníky patří přední technologičtí leadři na trhu jako MERCEDES, DAIKIN, NORMA, KOMPAN a další)
* Analýza a testování změn a procesů u zákazníků
* Návrh a specifikace systémových řešení
* Projektové řízení implementace u zákazníků
* Integrace systémů vůči hlavnímu ERP systému
* Zaškolování klíčových uživatelů a reporting
* SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické, průmyslové nebo informační technologie)
* Zkušenost s implementací ERP/MES systému z pozice konzultanta nebo zákazníka podmínkou (Helios, Money, ABRA, K2, Navision, Oracle, FARIS nebo jiný systém)
* Hledáme zkušené parťáky z oblasti výroby (procesáky, lean specialisty, manažery výroby nebo IT), kteří měli na starosti analýzu a implementaci ERP/MES systému
* MS Office, Excel – pokročilý, základy SQL výhodou
* Anglický jazyk na úrovni řešení multitaskingu se zahraničními zákazníky (ale pokud si nejste jistí v daném jazyce, budete mít na starosti české zákazníky)
* Týmovou orientaci a pro-klientský přístup
* Ochotu cestovat do zahraničí v rámci řízení projektů u zákazníků
* Zázemí stabilní nadnárodní společnosti z oblasti IT
* Menší tým v rámci ČR (cca 35 lidí)
* Možnost seberealizace a tomu odpovídající finanční ohodnocení
* 25 dní dovolené
* Služební automobil, mobil a notebook
* Pružná pracovní doba a možnost částečného home office
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příležitost procestovat svět v rámci projektů
* Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou
* Možnost nástupu ihned
* Místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.