- 27 500 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Implementovat informační systémy MES pro digitalizaci výroby, a to nejenom v rámci ČR, ale také v rámci zahraničí. Rodinné zázemí v brněnských kancelářích, příjemný a mladý kolektiv nadšenců. Je to něco, co hledáte? Pak zašlete svůj životopis.
Staňte se členem stále se rozšiřujícího týmu konzultantů pro nové projekty implementace MES systému na pozici:
KONZULTANT/KA MES - ROZŠIŘUJEME TÝM (od 70.000 Kč)
* Technická implementace MES systému u zákazníků (ČR + zahraničí)
* Mezi zákazníky patří přední technologičtí leadři na trhu jako MERCEDES, DAIKIN, NORMA, KOMPAN a další)
* Analýza a testování změn a procesů u zákazníků
* Návrh a specifikace systémových řešení
* Projektové řízení implementace u zákazníků
* Integrace systémů vůči hlavnímu ERP systému
* Zaškolování klíčových uživatelů a reporting
* SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické, průmyslové nebo informační technologie)
* Zkušenost s implementací ERP/MES systému z pozice konzultanta nebo zákazníka podmínkou (Helios, Money, ABRA, K2, Navision, Oracle, FARIS nebo jiný systém)
* Hledáme zkušené parťáky z oblasti výroby (procesáky, lean specialisty, manažery výroby nebo IT), kteří měli na starosti analýzu a implementaci ERP/MES systému
* MS Office, Excel – pokročilý, základy SQL výhodou
* Anglický jazyk na úrovni řešení multitaskingu se zahraničními zákazníky (ale pokud si nejste jistí v daném jazyce, budete mít na starosti české zákazníky)
* Týmovou orientaci a pro-klientský přístup
* Ochotu cestovat do zahraničí v rámci řízení projektů u zákazníků
* Zázemí stabilní nadnárodní společnosti z oblasti IT
* Menší tým v rámci ČR (cca 35 lidí)
* Možnost seberealizace a tomu odpovídající finanční ohodnocení
* 25 dní dovolené
* Služební automobil, mobil a notebook
* Pružná pracovní doba a možnost částečného home office
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příležitost procestovat svět v rámci projektů
* Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou
* Možnost nástupu ihned
* Místo výkonu práce: Brno
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.