- 35 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Máte skvělé organizační dovednosti, jste komunikativní a láká vás práce ve stavebnictví?
Skvělé! Právě hledáme do našeho týmu posilu na pozici Administrativní pracovník/ce.
Výsledkem vaší práce budou správně vedené sklady firmy ve firemní databázi. Pod palcem tak budete mít evidenci stavebního nářadí, spotřebního materiálu a ochranných oděvů. Zároveň budete administrativní podporou pro BOZP a pro středisko doprava. Bát se ale nemusíte, nebudete na to sami. Kancelář budete sdílet s kolegy, kteří jsou vždy ochotni podat pomocnou ruku.
poptávání a nákup materiálu dle požadavků
evidence nakoupeného materiálu a stavebního nářadí ve skladovém systému
vedení inventur skladu
vedení dokladů za realizované dodávky materiálu
administrativní podpora střediska dopravy (budete hlídat platnost technických kontrol, vyřizovat emailovou komunikaci)
administrativní podpora v rámci BOZP (čekat vás bude komunikace s externím poskytovatelem BOZP)
schopnost plánovat a dokončit věci
výborné komunikační a organizační dovednosti
výborná znalost práce na PC
znalost SW QI a systému HILTI výhodou
technické myšlení
ŘP sk. B
Zázemí společnosti, která stavařinou žije a neustále hledá prostor ke zlepšení
Práci na hlavní pracovní poměr
Kancelář v blízkosti Olomouce - Pevnost 4, Bystrovany
Neformální firemní kulturu, kde všichni táhneme za jeden provaz
Nástupní mzdu 30.000 Kč
Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu, zaměstnanecké akce a další mezifiremní benefity
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.