- Plný úvazek

Máte skvělé organizační dovednosti, jste komunikativní a láká vás práce ve stavebnictví?
Skvělé! Právě hledáme do našeho týmu posilu na pozici Administrativní pracovník/ce.
Výsledkem vaší práce budou správně vedené sklady firmy ve firemní databázi. Pod palcem tak budete mít evidenci stavebního nářadí, spotřebního materiálu a ochranných oděvů. Zároveň budete administrativní podporou pro BOZP a pro středisko doprava. Bát se ale nemusíte, nebudete na to sami. Kancelář budete sdílet s kolegy, kteří jsou vždy ochotni podat pomocnou ruku.
poptávání a nákup materiálu dle požadavků
evidence nakoupeného materiálu a stavebního nářadí ve skladovém systému
vedení inventur skladu
vedení dokladů za realizované dodávky materiálu
administrativní podpora střediska dopravy (budete hlídat platnost technických kontrol, vyřizovat emailovou komunikaci)
administrativní podpora v rámci BOZP (čekat vás bude komunikace s externím poskytovatelem BOZP)
schopnost plánovat a dokončit věci
výborné komunikační a organizační dovednosti
výborná znalost práce na PC
znalost SW QI a systému HILTI výhodou
technické myšlení
ŘP sk. B
Zázemí společnosti, která stavařinou žije a neustále hledá prostor ke zlepšení
Práci na hlavní pracovní poměr
Kancelář v blízkosti Olomouce - Pevnost 4, Bystrovany
Neformální firemní kulturu, kde všichni táhneme za jeden provaz
Nástupní mzdu 30.000 Kč
Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu, zaměstnanecké akce a další mezifiremní benefity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?