- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Máte skvělé organizační dovednosti, jste komunikativní a láká vás práce ve stavebnictví?
Skvělé! Právě hledáme do našeho týmu posilu na pozici Administrativní pracovník/ce.
Výsledkem vaší práce budou správně vedené sklady firmy ve firemní databázi. Pod palcem tak budete mít evidenci stavebního nářadí, spotřebního materiálu a ochranných oděvů. Zároveň budete administrativní podporou pro BOZP a pro středisko doprava. Bát se ale nemusíte, nebudete na to sami. Kancelář budete sdílet s kolegy, kteří jsou vždy ochotni podat pomocnou ruku.
poptávání a nákup materiálu dle požadavků
evidence nakoupeného materiálu a stavebního nářadí ve skladovém systému
vedení inventur skladu
vedení dokladů za realizované dodávky materiálu
administrativní podpora střediska dopravy (budete hlídat platnost technických kontrol, vyřizovat emailovou komunikaci)
administrativní podpora v rámci BOZP (čekat vás bude komunikace s externím poskytovatelem BOZP)
schopnost plánovat a dokončit věci
výborné komunikační a organizační dovednosti
výborná znalost práce na PC
znalost SW QI a systému HILTI výhodou
technické myšlení
ŘP sk. B
Zázemí společnosti, která stavařinou žije a neustále hledá prostor ke zlepšení
Práci na hlavní pracovní poměr
Kancelář v blízkosti Olomouce - Pevnost 4, Bystrovany
Neformální firemní kulturu, kde všichni táhneme za jeden provaz
Nástupní mzdu 30.000 Kč
Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu, zaměstnanecké akce a další mezifiremní benefity

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.