- 36 500 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Yusen Logistics, založená v roce 1955, je globální logistická společnost pro dodavatelský řetězec, která poskytuje námořní a leteckou přepravu nákladů, skladování, distribuční služby a řízení dodavatelského řetězce – hladce propojenou sadu řešení dodavatelského řetězce, která přináší vynikající hodnotu, spolehlivost a odborné znalosti.
Neustále vyvíjíme způsoby, jak poskytovat efektivní logistická řešení, která přidávají hodnotu vašemu podnikání.
Hledáte novou práci? Znáte prostředí skladu, nebo Vás láká nová zkušenost? Máte praxi na VZV, nebo byste se ho rádi naučili řídit? Aktuálně hledáme nové kolegy, kteří by posílili provoz v našich logistických skladech v Ovčárech u Kolína.
Náplň práce obnáší obsluhu manipulační techniky, sekvenční linky, práci se skenery a čtečkami, kontrolu kvality, drobnou montáž, přebal komponentů a další činnosti pro automotive.
Po nástupu zajistíme úvodní zaškolení do interních procesů, včetně školení na řízení VZV a vystavení (obnovu) průkazu.
Našim zaměstnancům poskytujeme pracovní smlouvu do kmenového stavu (budete naším zaměstnancem, ne agenturním), 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky zaměstnavatelem (100 Kč/směna), příspěvek na dopravu (40 Kč/směna), kafetérie (500 Kč/měsíc) a další benefity.
Pracujeme v třísměnném pracovním provozu od pondělí do pátku – týden ranní 6:00 – 14:00, týden odpolední 14:00 – 22:00, týden noční 22:00 – 06:00. (1. noční začíná v neděli večer)
Nástupní mzda je u nás 26 000Kč hrubého (fixní složka mzdy) + 2 600Kč (variabilní složka mzdy) + příplatky dle zákoníku práce (noční směny, přesčasové směny).
Hrubá mzda včetně všech příplatků a benefitů se při nástupu pohybuje kolem 33 000 Kč **, po zkušební době a úvodním zapracování můžete mít mzdu 35 000 Kč měsíčně a **po úplném zapracování až 38 000 Kč měsíčně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?